Регіони

Маркетинговий хід черкаського ТЦК обернувся критикою від українців: яку рекламу вони вигадали

Анастасія Бондаренко
20
ТЦК. Фото: UA.news
Реклама з окупантами спричинила шквал критики. Коментатори не стримували емоцій: від саркастичних мемів до звинувачень в агітації.

Черкаський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки опинився в центрі гострих дискусій через незвичайну рекламну кампанію.

На офіційній сторінці установи у Facebook з'явився провокаційний пост, який наразі вже був видалений.

На зображенні розміщено фото представників окупаційних військ Росії з підписом: «Нє нравітся ТЦК? Тогда ми ідьом к вам». Така «мотиваційна» реклама викликала бурхливу реакцію серед українців.

Скриншот провокаційного посту Черкаського ОТЦК на Facebook

Більшість користувачів сприйняли публікацію вкрай негативно. У коментарях розгорнулася справжня дискусія. «Буряти лякають бурятами», «агітація», «Спочатку хай призвуть тих, кому самі за гроші продали білі білети» — писали обурені користувачі. Дехто навіть прикріпив саркастичний мем: «Тебе не вб'ють буряти, тебе вб'є ТЦК».

Читати по темі

  • «Їх треба просто розігнати»: президент українського футбольного клубу розкритикував дії ТЦК
  • «Яка наразі доля – невідомо»: до ТЦК потрапив футболіст відомого українського клубу
  • Зміни до альтернативної служби під час воєнного стану: що задумали в Офісі Президента