Регіони

Франшиза про «покемонів» перегнала за прибутками Instagram та Facebook: що відбувається та в чому причина

Ілля Рябінін
1542
1
Аукціон з картками «покемонів» у Японії. Фото: The Wall Street Journal
Колекційні картки з зображенням всесвітньо відомих «покемонів» вже 21 рік поспіль щомісяця приносять приблизно 3821% сукупного прибутку. Такі дані переважають навіть прибутки Instagram та Facebook.

За інформацією The Wall Street Journal, навіть акції Facebook, Instagram та WhatsApp, зросли лише на 1844% з моменту виходу на біржу у 2012 році.

Видання пише, що високу вартість зображень з кишеньковими монстрами відчули на собі двоє осіб.

Наприклад, 27-річний менеджер з обслуговування клієнтів з Огайо розповів журналістам, що продав картки й з частини вторгованих коштів придбав золоту обручку для своєї нареченої, з трьома 3,5-каратами, а іншу пару використав для проведення весілля.

А 32-річний менеджер з реклами Джастін Вілсон з Оклахома-Сіті оцінив свою колекцію з приблизно 500 карток та 100 запечатаних предметів у приблизно 100 000 доларів. Він почав збирати картки у 1990-х роках і знову повернувся до цього хобі в дорослому віці, розглядаючи їх як інвестиції.

Повідомляється, що вартість картки зі звіром залежить від низки чинників, включно з її рідкістю, якістю оформлення та оцінки сторонніх експертів.

У WSJ додають, що хоча важко передбачити, чи збережуть творіння Сатоші Таджирі свою цінність, шанувальники франшизи вважають, що вони є безпечнішою інвестицією, ніж інший альтернативний актив — бейсбольні картки, який розповсюджений тільки у США. 

  • Зауважимо, що в Україні мультсеріал «Покемони» з'явилися у 2000 році завдяки російськомовному дубляжу від київської студії «Пілот»;
  • Голоси героям подарували такі відомі українські актори дубляжу, як Ніна Левченко, Олена Хижня, Анатолій та Тетяна Зіновенки, а також Дмитро Завадський.