Регіони

У Британії заборонили дві реклами Zara через «нездорову худорлявість» моделей: що не так з дівчатами у сукнях

Владислав Власенко
1537
1
Заборонена реклама Zara. Фото: Zara
Рекламний регулятор Великої Британії визнав два оголошення бренду Zara такими, що безвідповідально зображують надмірну худорлявість. У компанії це заперечують.

У Великій Британії заборонили два рекламні зображення іспанського бренду Zara через те, що моделі на фото мали вигляд «нездорово худих». Такий висновок зробило Управління з питань стандартів реклами (ASA), повідомляє BBC.

Одне з фото показувало жінку у короткій сукні. За словами регулятора, світлотіньова побудова кадру спеціально підкреслювала худорлявість її ніг, а поза моделі – непропорційність тіла.

Читайте також: Білий колір і мінімалізм: Світоліна знялася в елегантній фотосесії у Парижі – фото

В іншому оголошенні головним акцентом стали різко виражені ключиці моделі, що, на думку ASA, створює шкідливий візуальний образ.


Фото: Zara

Zara зі свого боку заявила, що обидві моделі надали медичні документи, які підтверджують їхній задовільний стан здоров’я на час зйомки. Компанія також наголосила, що дотримується стандартів Британського інституту з охорони здоров’я моделей, зокрема вимоги про медичну довідку від фахівця з харчових розладів.

Читайте також: Андре Тан показав найстильніші тренди цього літа: що одягнути жінкам – поради відомого дизайнера