Фінанси

ПриватБанк може заблокувати картки клієнтів, які не оновили персональні дані: що потрібно знати українцям

Владислав Власенко
13
Приватбанк. Фото: РБК-Україна
Клієнтам ПриватБанку загрожує тимчасова втрата доступу до карток і рахунків, якщо вони не підтвердять актуальність своїх персональних даних у застосунку Приват24.

Клієнтам ПриватБанку нагадали: якщо не оновити персональні дані, доступ до карток і рахунків може бути призупинено. Це вимога закону про фінмоніторинг, який зобов'язує банки перевіряти актуальність інформації про клієнтів щонайменше раз на рік, пише Новини.Live.

Якщо клієнт отримає повідомлення у застосунку чи вебверсії «Приват24», потрібно підтвердити або оновити свої дані навіть у разі, якщо вони не змінилися. Інакше будь-які операції за рахунками стануть неможливими.

Як оновити дані в «Приват24»

  • Відкрити пункт «Актуалізувати інформацію».
  • Підтвердити, що не маєте зв'язків із РФ чи Білоруссю.
  • Ввести ПІН-код картки.
  • Заповнити анкету з персональними даними.
  • Додати документ – через «Дію» або зробивши фото.
  • Вказати адресу проживання.
  • Заповнити розділ про соціальний статус.
  • Підписати документи після повідомлення «Документи отримано на перевірку».

Банк визначає період оновлення даних для кожного клієнта індивідуально, але не рідше ніж раз на п’ять років.