Xiaomi встрягла у скандал через свої електромобілі – продажі падають: в чому звинувачують китайську корпорацію
Як повідомляє портал CarNewsChina з посиланням на офіційну статистику, з 16 по 19 тиждень 2025 року продажі моделей SU7 та SU7 Ultra впали з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, при цьому базова версія SU7 втратила 2000 продажів, опустившись із 6700 до 4700 одиниць.
Проблеми виникли на фоні трьох конкретних скандалів:
- обмеження потужності SU7 Ultra,
- побоювання щодо безпеки після аварії з авто,
- скандалу з опціональним капотом SU7 Ultra за $5800, який рекламувався як аеродинамічне рішення з «подвійними повітроводами для охолодження гальм», але насправді не мав жодної реальної функції охолодження.
За даними China Automobile Quality Network, Xiaomi SU7 посів останнє місце у рейтингу великих електроседанів, тобто власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг відносно продажів авто.
Салон Xiaomi SU7. Джерело: Xiaomi
Аналітики зазначають, що понад половину власників SU7 Ultra вперше придбали авто вартістю понад 69500 доларів, тому їх очікування щодо якості та чесності маркетингу особливо високі.
Частина клієнтів вже звернулася до юристів для організації колективні позови, а понад 300 покупців об’єдналися в спілки захисту прав споживачів, вимагаючи повернення коштів та потрійної компенсації.
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період «найважчим з моменту створення компанії».
- Нагадаємо, раніше японський автоконцерн Toyota офіційно представив електричний кросовер bZ4X Touring, який продаватиметься у США під назвою bZ Woodland.
- Водночас словацька компанія Klein Vision офіційно анонсувала вихід першого у світі летючого автомобіля AirCar 2, який здатен трансформуватися у режим літака та автомобіля.